Aj min hals värker!

Det är så synd om mig. Här har man feber och hur ont i halsen som helst, och som om detta inte vore nog kan jag inte vara hemma från jobbet för det. Finns inte en enda vikarie och vägrar sätta mina arbetskamrater i en jobbig situation där de blir inbeordrade att jobba. För min stackars älskade arbetskamrat har varit inne och jobbat 10 dagar i rad nu på grund av att den trejde VAB:ar.
Är verkligen sårbart att vara en så liten grupp som vi är.

Men kan väl stå ut med att jobba med lite feber, värre blir det ju med helgplanerna om febern och halsen inte ger med sig till på fredag. Jag ska ju på avskedsfest för MISS X och vill inte missa det, eller det som kommer hända senare på kvällen.

Ne nu måste det drickas te så man i alla fall kan få svälja ordentligt någon kvart.


image344

Bild från förr (snart ett år gammal): Test av gamla kameran efter massa krångel.

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Catty

Krya på dig, det är ju helg snart :)

2008-04-17 @ 08:02:46
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: LinnRuby&Millan

ha en fin dag!

2008-04-17 @ 09:07:36
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Pillan

Stackars Malin, hoppas du kryar på dig snart inget roligt att jobba när man inte mår bra!
Grattis förresten, kul att Oscar Fick jobbet och ni kan börja tänka på framtiden som du skrev i nått inlägg.Är ni sugna på barn eller?
Kram på dig

2008-04-18 @ 08:07:38
URL: http://lovelybrunett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0